Monday, November 14, 2011

RAPTAI HARI ANUGERAH CEMERLANG

12 NOV. 2012 (Sabtu)
Raptai di Stadium Perbadanan Pasir Gudang yang dijangkakan bermula jam 2.00 petang terpaksa diadakan lewat setengah jam kerana terdapat para peserta yang lewat datang dek hujan yang lebat membasahi bumi Pasir Gudang. Namun begitu, raptai penuh berjalan dengan lancar. Selain kami, terdapat ramai juga ibubapa yang datang memberi sokongan pada anak-anak mereka. Disebabkan tahun ini terdapat 27 persembahan yang diselangselikan dengan 19 penyampaian hadiah kecemerlangan dan anugerah khas, raptai ini usai agak lewat. Hampir Maghrib kami baru beredar dari stadium. Macam biasa, pengarah program membuat post-mortem raptai bagi memastikan program esok berjalan lancar. 

Khusyuk mendengar taklimat terakhir walaupun kepenatan.
 
Dan pada masa yang sama, para suami menolong menaikkan backdrop HAC tahun ini yang bertemakan "Underwater World" hasil kretiviti guru-guru Taman Mawar 1 & 2.
Sedikit demi sedikit

Sikit lagi...

Dan akhirnya...
Hadiah-hadiah juga telah siap disusun.
Di antara hamper-hamper sumbangan dari ibubapa untuk cabutan bertuah tahun ini. Bertuah sungguh siapa yang dapat hamper yang besar-besar tu kat belakang tu!
Dan keesokan harinya, inilah pentas dan backdrop yang dihias indah! Rupanya ada orang yang overtime sampai jam 1.00 pagi!


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.