Tuesday, April 12, 2011

BANTUAN YURAN NKRA 2011 (2)

Walaupun permohonan untuk bantuan yuran ni dah lama tutup, tapi masih ada yang menanyakannya lagi. Semuanya telah diserahkan ke Kementerian dan tunggu ajelah jawapannya samada tahun ni dapat bantuan atau tidak. Saya menyangkakan tahun ini kurang sikit permohonannya tetapi sangkaan saya meleset kerana rupanya tahun ini makin bertambah. Setelah diproses data, inilah angka permohonan yang telah dihantar ke Kementerian.
Tmn. Mawar (1) ~ 46
Tmn. Mawar (2) ~ 25
Tmn. Rinting ~ 29
Tmn.Kota Masai (1) ~ 101
Tmn. Kota Masai (2) ~ 65
Tmn. Scientex (1) ~ 63
Tmn. Scientex (2) ~ 56
Inovasi Bestari ~ 2 sahaja

Menjadikan jumlah keseluruhannya sebanyak 387 permohonan.Dan Taman Kota Masai mendahului angka permohonan.

Ada yang menanyakan saya, 
"Cikgu, dengar cerita tahun ini dapat bantuan setahun ya?" Saya: "No komen"
"Cikgu, bantuan ni untuk pancing undi PRU 14 ya? " Saya: "Apa-ape ajelah"
"Cikgu, bila boleh dapat bantuan ni?" Saya: "Doalah lebih-lebih sikit" :)

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.