Thursday, December 31, 2015

2015 HARI ANUGERAH CEMERLANG

“Setiap manusia adalah dalam keadaan mati, kecuali mereka yang mempunyai ilmu. Dan setiap yang mempunyai ilmu adalah dalam keadaan tidur melainkan mereka yang mengamal kebaikan. Dan setiap yang mengamal kebaikan adalah dalam keadaan tertipu kecuali yang ikhlas. Dan mereka yang ikhlas sering dalam keadaan risau (ditakuti jika amalannya tidak diterima)” – Imam Syafi’e

Assalamulaikum, 
Hari ini hari terakhir kita dalam tahun 2015, esok permulaan tahun baru 2016. Sekejap sahaja rasanya masa berlalu. Kami di sini juga sudah masuk hari ketiga menerima kembali murid-murid untuk sesi 2016. 



Selamat datang dan selamat kembali ke tadika kami ucapkan kepada murid-murid baru (K1) dan juga murid-murid lama (K2).Bermacam-macam ragam yang dapat kami saksikan sepanjang hari pertama sesi 2016, baik dari pihak ibu bapa, guru-guru, anak-anak murid, tak lepas juga ragam dari pemandu-pemandu van. Insyaallah, saya akan berkongsi cerita berkenaan dengan sesi awal persekolahan 2016 pada posting yg akan datang.




Untuk kali ini, rasanya masih belum terlambat lagi untuk kami kongsikan video-video persembahan murid-murid K2 ketika Hari Anugerah Cemerlang 2015 yang diadakan pada 7hb November 2015 (Sabtu) yang lalu.




Ramai juga pihak ibu bapa yang menghubungi kami untuk mendapatkan video persembahan anak mereka. Ye lah, siapa yang tidak teruja melihat anak-anak beraksi di atas pentas, kan? Lebih-lebih lagi, ini adalah persembahan terakhir mereka sebelum masuk ke alam persekolahan yang sebenar. Maaf, jika tindak balas dari pihak kami agak lambat, ada keperluan lain yang lebih penting kami perlu dulukan.


Di sini kami kongsikan video persembahan murid-murid K2 dari setiap cawangan. Diharap para ibu bapa terhibur dengan perkongsian ini.

TADIKA MINDA PINTAR BESTARI

Murid-murid Tadika Minda Pintar Bestari membuka majlis dengan persembahan mereka, Zapin Selamat Datang



TADIKA PINTAR BISTARI (TAMAN MAWAR)

Joget Hala Timur

Dance Aerobics Pop Yeh Yeh


Nasyid Ummiku Sayang


Tebang Tebu


Drama Musikal Aci-Aci Buka Pintu



TADIKA PINTAR BISTARI (TAMAN SCIENTEX 1)

Drama Musikal Sakit Gigi


Tari Tualang Tiga


Koir Mulanya Di Sini


TADIKA PINTAR BISTARI (TAMAN SCIENTEX 2)

Joget Pak Balik Pak


Boria Suka Suka


Dance Aerobics Dance With Me


Nasyid Di Sini Kami Berkumpul


TADIKA NUR PINTAR BESTARI

Hitam Manis


Dikir Barat Nasihat dan Teladan


I Am A Muslim


TADIKA PINTAR BISTARI (TMN KOTA MASAI 1)

Nasyid Sepohon Kayu


Stomp


Tarian Indang


TADIKA PINTAR BISTARI (TMN KOTA MASAI 2)

Zapin Ya Ami Ya Ami


Koir Terima Kasih Cikgu



TADIKA ILMU PINTAR BESTARI

Joget Lodeh Mak Lodeh


Ketipang Payung


TADIKA INOVASI BESTARI

Choir You Are My Sunshine


Zapin Empat Dara



 ~ Cikgu Norifah ~ 

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.