Thursday, May 24, 2012

TAHNIAH UNTUK BAKAL MURID KELAS BISTARI

TAHNIAH sekali lagi.
Ada di antara ibubapa yang sudah menjawab dan menerima jemputan ke sesi penerangan kelas bistari yang akan diadakan di Hotel Selesa Ahad ini. Untuk pengetahuan, walaupun keputusan peperiksaan akan dikeluarkan pada esok, 25 Mei tapi pemilihan murid untuk kelas bistari telah dibuat terlebih awal dengan mengambil kira kriteria-kriteria berikut.
 
a)    Melepasi buku 6 ‘ Bacalah Anakku’.
b)    Penilaian Khas ( Huruf A ~ Z dan Nombor )
c)    Kerjarumah / worksheet disiapkan dalam waktu yang ditetapkan.
d) Memberi tindakbalas yang memberangsangkan sewaktu proses pengajaran dan pembelajaran.

Sekiranya ada ibubapa yang anak mereka terpilih tapi masih ragu-ragu samada nak masukkan anak ke kelas bistari @ tidak, datanglah dulu ke sesi penerangan ini dan barulah buat keputusan kemudian. Sebab dalam taklimat tersebut, akan diterangkan kelebihan kelas bistari dan cabaran-cabarannya. Siapkan soalan-soalan yang rasa nak tanya tu, insyaallah, kami akan menjawab.
Juga akan diadakan teknik pengajaran sempoa yang akan membuatkan ibubapa "pening-pening lalat" seketika. Jangan lupa bawa sempoa sekali. Kalau tak ada, kami akan sediakan dan bolehlah dibeli di sana.  Insyaallah, kita jumpa di Hotel Selesa.     

KOLEKSI GAMBAR 2011

"Pening-pening lalat"
Penuh bersemangat cikgu kita ni...

  

 

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.