Thursday, February 23, 2012

UJIAN 1

Hari ini anak-anak K2 di semua cawangan mengambil ujian pertama bagi tahun 2012. Soalan senang-senang aje. Mak ayah tak usahlah bimbang kalau tak buat ulangkaji kat rumah. Kalau buat ulangkaji, lagi bagus.
Kat tadika sebenarnya cikgu-cikgu sememangnya ada buat ulangkaji. Dari pengalaman lepas, biasanya keputusan ujian 1 taklah memberangsangkan. Mungkin anak-anak tak terbiasa. Cikgu cuma boleh guide saja, selebihnya anak-anak yang lakukan. Anak-anak yang tak hadir hari ini kerana deman @ sakit, dibolehkan mengambil ujian ini keesokan hari tetapi dengan syarat, perlu ada surat MC dari doktor. Kalau tak ada, kami akan memberikan kertas ini sebagai latihan biasa saja tanpa. Doakan anak-anak kita dapat melakukan yang terbaik. 

Inilah gambaran kertas soalan yang diberikan kepada anak-anak.

Untuk kelas Bistari
 
Untuk kelas normal di TPB dan TIB
Keputusan akan dapat dilihat di SPS E-waris. Cara-cara untuk melihat keputusan telah dicatatkan dalan surat makluman Mac yang akan diedarkan esok. Sila rujuk dan sekiranya ada permasalahan berkaitan, sila hubungi Pn. Shawariah (07-2517670).

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.