Wednesday, May 25, 2011

KEPUTUSAN DAH KELUAR

Dah keluar pun keputusan peperiksaan semester 1. Ibubapa pun ramai yang dah tak sabar-sabar lagi nak tengok pencapaian anak masing-masing. Tapi bila ke website tadika, kenalah login dulu, barulah keputusan dapat dilihat. 
Akhirnya kami yang membuat kerja-kerja belakang tabir ni dapat menarik nafas lega. Dapat menyiapkan kerja seperti yang dirancang. Sekiranya ada apa-apa masalah berkaitan dengan keputusan ini,  bolehlah berhubung terus dengan saya. Untuk lebih perincian, datanglah ke hari  terbuka 2 dan 3 Jun nanti. Disarankan membawa anak masing-masing. Dapat juga berjumpa dengan cikgu sambil mengeratkan siratulrahim. 

Tinggal lagi 2 hari bersekolah sebelum anak-anak ni bercuti 2 minggu.  Buku aktiviti cuti sekolah telahpun diedarkan kepada murid-murid yang membuat pembelian. Saya tidak membuat tempahan banyak. Hanya mengikut kuantiti, kalau ada lebihpun mungkin sedikit saja. sapa cepat, dia dapat!!

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.