Thursday, May 24, 2012

TEMAN CUTI SEKOLAH

Jarang-jarang 'direct line' saya berbunyi melainkan panggilan yang dibuat oleh guru-guru saya sahaja. Tapi kekadang ada yang tersesat. 

"Dik, akak nak tanya, dah boleh beli buku ya?. Wah, saya dipangil adik oleh parent tersebut! Terasa muda 10 tahun walaupun tak sampai 24 jam mendatang, umur saya dah mencecah 45 tahun. Kelapa tua, banyak santan, makin berisi......makin sarat menunggu hari....
"Jualan buku pada 6 dan 7 Jun nanti puan, sekarang ni belum lagi", terang saya ringkas.
"Kenapa anak akak kata, kawan dia dah beli buku?, tanya ibu tersebut minta kepastian.
Baru saya teringat, buku yang dimaksudkan adalah buku ini.

TEMAN CUTI SEKOLAH

Untuk K1

Untuk K2
Ini adalah buku aktiviti untuk cuti sekolah yang akan muncul beberapa hari lagi. Sudah pihak kami edarkan pada Rabu lepas setelah mengambil kira kot-kot ada anak murid yang membeli buku ini dan bercuti awal. Makluman tentang pembelian buku ini telah dimasukkan dalam surat makluman Mei lepas. Jadi yang dah dapat itu adalah yang membuat pesanan awal. Namun begitu, saya ada lebihkan kuantiti pesanan, jadi jika ada ibubapa yang terlepas pandang dan belum memesan buku ini, bolehlah bertanyakan Gurubesar cawangan masing-masing tentang Teman Cuti Sekolah ini.  5 in 1 dengan harga RM6.00 senaskhah. 
Semoga masa anak terisi dengan TEMAN CUTI SEKOLAH ini. Sambil-sambil tu, bolehlah ibubapa jadi cikgu tolong memeriksa buku tersebut dan kreatifkan diri dengan menampal stiker motivasi agar anak-anak teruja dengan cikgu di rumah. 
  

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.