Wednesday, July 27, 2011

RUMAH UNTUK DIJUAL

Bukan saya nak jual rumah yang saya duduk sekarang untuk berpindah ke rumah baru dan juga bukan saya buat bisnes baru jadi broker rumah. Saya cuma mengkhabarkan permintaan seorang kawan untuk menwar-warkan bahawa beliau hendak menjual rumahnya di Taman Bukit Dahlia (Jalan Sejambak 2). Rumah Semi-D (berbandung 2 tingkat) dengan harga RM360 ribu. Katanya harga boleh runding lagi.
Sekiranya ada yang berminat nak membeli, bolehlah hubungi saya. Nanti saya berikan no telefon beliau untuk anda berurusan. Pembinaan perumahan Taman Bukit Dahlia sekarang ini memang rancak dijalankan dan harga-harganya (bagi saya) memang agak mahal jika dibandingkan dengan kawasan Scientex dan Kota Masai dan yang seangkatan dengannya. Mungkin kerana lokasi yang strategik, maka harganya pun mahal juga.  
Mungkin ada yang bertanya, kenapa cikgu tak nak beli?
Takpelah!. Saya duduk rumah teres 3 bilik ni aje. Lagipun bilangan isi rumahpun dah mengecil. 2, 3 tahun lagi akan makin mengecil bila anak-anak dah belajar jauh. Lagipun syukur dengan apa yang ada. BAITI JANNATI.  

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen anda samada negatif @ positif. Sila berikan nama anda agar ukhwah terus terjalin.